تایرها

لاستیک پیرلی سایز ران فیت 245/45R19 مدل Pzero XL MO

از {{model.count}}

Pirelli Pzero XL MO-245/45R19

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
مقایسه
کمی صبر کنید...

پی زِرو برای پیرلی تنها یک محصول نیست بلکه یک برند است که پیرلی را به رهبر تولیدکنندگان لاستیک های با کارایی بسیار بالا مبدل نموده است. تایرها کم و بیش به یک شکل هستند، ولی تنها یکی از آنها می تواند تبدیل به یک ستاره شود همانند تایر پیرلی به نام “پی زِرو”. تایری که به مدت ۳ دهه، نمایشی خیره کننده داشته است. بیشـتر

پیرلی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تایر در جهان در سال 1872 توسط «جیووانی باتیستا پیرلی»، مهندس جوان ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. یک سال بعد نخستین تاسیسات این شرکت برای تولید لاستیک افتتاح شد. پیرلی از همان ابتدا توجه ویژه ای به تنوع بخشی به فعالیت های خود داشت و بر همین اساس تولید کابل های تلفن عایق شده (1879)، کابل های تلفن زیرآبی (1886) و نخستین تایر دوچرخه (1890) در دستور کار این شرکت قرار گرفت. نخستین تایر خودرو تولید پیرلی در سال 1901 از خط تولید کارخانه این شرکت خارج شد. اين شركت، كارنامه بسيار خوبي در توليد تاير دارد.

در اواسط دهه ۱۹۷۰، پیرلی تایر مشهور P7 یکی از مهم‌ترین اختراعات در این صنعت پس از CINTURATO رادیال را عرضه کرد.

 اولین تایر سبز پیرلی که ساخته شده است تا به طور کامل از آخرین مواد، سازه ها و طراحی الگوی تیرچه استفاده کند تا تضمین صرفه جویی، احترام به محیط زیست، آسایش و ایمنی در تمام سطوح جاده ای را فراهم کند. این لاستیک انتخاب مناسبی برای دوستداران طبیعت بوده و آرامش و راحتی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

پیرلی با همکاری برخی از برترین خودروسازان جهان، تایرهای سینتراتو را به صورت فابریک خودروساز (original Equipment) به بازار عرضه نموده است.

به علاوه الگوهای اضافی آج‌ها و شیارها که عرض و عمق بیشتری نسبت به قبل دارند، باعث کنار زدن آب از سطح تماس به میزان اندازه ۱۰ درصد و در نتیجه اطمینان و پایداری بیشتر در هنگام ترمزگیری می‌شود. همچنین تأکید بیشتر بر مسطح بودن خط تماس تایر با سطح جاده، موجب یکنواختی بیشتر پخش آج‌ها شده و به بهبود ترمزگیری در سطوح خشک و تر کمک می‌کند. استفاده از سیلیکای اضافی در آج، متریال‌های سبک‌تر در ساختار تایر و بهبود تکنیک‌های قالب‌ریزی که موجب کاهش مقاومت غلطتشی تا ۱۵ درصد شده است. و اینکه شیارهای آج‌ها از الگویی رندوم پیروی می‌کنند که باعث شده که میزان صدای تولیدی ناشی از حرکت تایرها که در یک فرکانس گسترده وارد فضای داخل کابین کاهش یابد.

پیرلی همچنین سه نمونه از تجهیزات مورد نیاز برای خودروسازان را توسعه داده است که شامل سیستم عایق صوتی پیرلی به این صورت که یک لایه فوم «پولی یورتان» که در درون استخوان‌بندی تایر قرار داده می‌شود و موجب ایجاد وقفه در عبور سر وصدای جاده از طریق شاسی به داخل کابین می‌گردد و نویز کابین به نصف کاهش خواهد یافت.

دیگر تغییر، تنظیم دیواره‌های تایر به منظور داشتن تکیه‌گاه مناسب بدون نیاز به فشار باد که اتومبیل با لاستیک صاف، مسیری به طول ۸۰ کیلومتر را با سرعت حداکثر ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کند.

همچنین اضافه کردن درزگیر به داخل استخوان‌بندی تایر که از کاهش فشار باد لاستیک در هنگام وارد شدن یک جسم خارجی جلوگیری می‌کند. متریال درزگیر داخلی دارای پوشش فیلم است که در هنگام تعویض تایر، به آن آسیبی وارد نمی‌شود.

در طول سه دهه گذشته، پیرلی در بیش از هزار نوع کاربری مختلف برای پی زیرو با خودروسازان همکاری مستمر داشته . این در حالی است که نسخه جدید پی‌زیرو تطبیق‌پذیری بالاتری دارد و با با شیارهای شانه‌ای عمیق‌تر برای اسپورت‌ سدان، با کمینه‌ بودن پیکره آج‌ها برای خودروهای اسپورت، و با آج‌های تقریباً صاف برای حضور در پیست مسابقه مناسب است.

1 – سه شیار طولانی میانی

خارج شدن سریعتر آب برای بهبود ایمنی و کنترل بهتر در جاده های خیس

2 – طراحی ویژه آج های داخلی

توزیع فشار مطلوب برای ایمنی در شرایط بحرانی

3 -بهبود ترمزگیری در سرعت بالا

کشش بهتر، ترمزگیری عالی به دلیل الگوی بهینه و ثابت


برند
پیرلی
سایز کلی
245/45R19
طرح گل
P Zero
پهنا تایر
245
فاق تایر
45
قطر رینگ
R19
رینگ استاندارد
----
عرض مقطع (پهنای واقعی تایر)
---
ساختار تایر
رادیال
چسبندگی
---
شاخص سرعت
Y (300 کیلومتر)
مصرف سوخت
---
میزان نویز
---
شاخص وزن
102 (850 کیلوگرم)
سال تولید
سال جاری
کشور مبدا برند
ایتالیا
کارخانه سازنده
آلمان
کاربرد
---
دیگر
بدون کاغذپیچ, کارت گارانتی
ویژگی خاص
اكسترا لود, تایر فابریک مرسدس بنز
شرایط کاربری
---
حداکثر فشار باد
---

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...