تایرها

لاستیک پیرلی سایز ران فیت 245/35R21 مدل Pzero PZ4 XL *

از {{model.count}}

Pirelli Runflat Pzero PZ4 XL-245/35R21

تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
قیمت یک حلقه:
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
مقایسه
کمی صبر کنید...

مدل جدید تایرهای پیرلی Pzero نسبت به قبل دارای چندین مزیت نسبی می باشد از جمله ساخت با ترکیب لاستیک صلب نامتعارف که از تایرهای فرمول یک پیرلی گرفته شده و باعث لبه سخت‌تر برای تایر Pzero شده و این موضوع در واکنش فرمان خودرو مفید تر است.

پیرلی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تایر در جهان در سال 1872 توسط «جیووانی باتیستا پیرلی»، مهندس جوان ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. یک سال بعد نخستین تاسیسات این شرکت برای تولید لاستیک افتتاح شد. پیرلی از همان ابتدا توجه ویژه ای به تنوع بخشی به فعالیت های خود داشت و بر همین اساس تولید کابل های تلفن عایق شده (1879)، کابل های تلفن زیرآبی (1886) و نخستین تایر دوچرخه (1890) در دستور کار این شرکت قرار گرفت. نخستین تایر خودرو تولید پیرلی در سال 1901 از خط تولید کارخانه این شرکت خارج شد. اين شركت، كارنامه بسيار خوبي در توليد تاير دارد.

در اواسط دهه ۱۹۷۰، پیرلی تایر مشهور P7 یکی از مهم‌ترین اختراعات در این صنعت پس از CINTURATO رادیال را عرضه کرد.

 اولین تایر سبز پیرلی که ساخته شده است تا به طور کامل از آخرین مواد، سازه ها و طراحی الگوی تیرچه استفاده کند تا تضمین صرفه جویی، احترام به محیط زیست، آسایش و ایمنی در تمام سطوح جاده ای را فراهم کند. این لاستیک انتخاب مناسبی برای دوستداران طبیعت بوده و آرامش و راحتی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

پیرلی با همکاری برخی از برترین خودروسازان جهان، تایرهای سینتراتو را به صورت فابریک خودروساز (original Equipment) به بازار عرضه نموده است.

به علاوه الگوهای اضافی آج‌ها و شیارها که عرض و عمق بیشتری نسبت به قبل دارند، باعث کنار زدن آب از سطح تماس به میزان اندازه ۱۰ درصد و در نتیجه اطمینان و پایداری بیشتر در هنگام ترمزگیری می‌شود. همچنین تأکید بیشتر بر مسطح بودن خط تماس تایر با سطح جاده، موجب یکنواختی بیشتر پخش آج‌ها شده و به بهبود ترمزگیری در سطوح خشک و تر کمک می‌کند. استفاده از سیلیکای اضافی در آج، متریال‌های سبک‌تر در ساختار تایر و بهبود تکنیک‌های قالب‌ریزی که موجب کاهش مقاومت غلطتشی تا ۱۵ درصد شده است. و اینکه شیارهای آج‌ها از الگویی رندوم پیروی می‌کنند که باعث شده که میزان صدای تولیدی ناشی از حرکت تایرها که در یک فرکانس گسترده وارد فضای داخل کابین کاهش یابد.

پیرلی همچنین سه نمونه از تجهیزات مورد نیاز برای خودروسازان را توسعه داده است که شامل سیستم عایق صوتی پیرلی به این صورت که یک لایه فوم «پولی یورتان» که در درون استخوان‌بندی تایر قرار داده می‌شود و موجب ایجاد وقفه در عبور سر وصدای جاده از طریق شاسی به داخل کابین می‌گردد و نویز کابین به نصف کاهش خواهد یافت.

دیگر تغییر، تنظیم دیواره‌های تایر به منظور داشتن تکیه‌گاه مناسب بدون نیاز به فشار باد که اتومبیل با لاستیک صاف، مسیری به طول ۸۰ کیلومتر را با سرعت حداکثر ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کند.

همچنین اضافه کردن درزگیر به داخل استخوان‌بندی تایر که از کاهش فشار باد لاستیک در هنگام وارد شدن یک جسم خارجی جلوگیری می‌کند. متریال درزگیر داخلی دارای پوشش فیلم است که در هنگام تعویض تایر، به آن آسیبی وارد نمی‌شود.

در طول سه دهه گذشته، پیرلی در بیش از هزار نوع کاربری مختلف برای پی زیرو با خودروسازان همکاری مستمر داشته . این در حالی است که نسخه جدید پی‌زیرو تطبیق‌پذیری بالاتری دارد و با با شیارهای شانه‌ای عمیق‌تر برای اسپورت‌ سدان، با کمینه‌ بودن پیکره آج‌ها برای خودروهای اسپورت، و با آج‌های تقریباً صاف برای حضور در پیست مسابقه مناسب است.

1 -طراحی آج بهینه سازی شده

تجربه رانندگی راحت و لذت بخش

2 -سطح تماس وسیع و تعبیه چهار شیار طولی

بهبود چسبندگی و ترمزگیری در سطوح مرطوب

3 -ساختار ویژه بواسطه بلوک های فشرده و قوی

بهبود فرمان پذیری و کنترل خودرو به ویژه در پیچ‌های تند

برند
پیرلی
سایز کلی
245/35R21
طرح گل
Pzero PZ4
پهنا تایر
245
فاق تایر
35
قطر رینگ
R21
رینگ استاندارد
----
عرض مقطع (پهنای واقعی تایر)
---
ساختار تایر
رادیال
چسبندگی
شاخص C
شاخص سرعت
Y (300 کیلومتر)
مصرف سوخت
---
میزان نویز
68 دٍسی بِل
شاخص وزن
96 (710 کیلوگرم)
سال تولید
سال جاری
کشور مبدا برند
ایتالیا
کارخانه سازنده
آلمان
کاربرد
---
دیگر
بدون کاغذپیچ, کارت گارانتی
ویژگی خاص
اكسترا لود, تایر فابریک بی ام و, ران فلت
شرایط کاربری
---
حداکثر فشار باد
---

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...