مدل جدید تایرهای پیرلی Pzero نسبت به قبل دارای چندین مزیت نسبی می باشد از جمله ساخت با ترکیب لاستیک صلب نامتعارف که از تایرهای فرمول یک پیرلی گرفته شده و باعث لبه سختتر برای تایر Pzero شده و این موضوع در واکنش فرمان خودرو مفید تر است.
پیرلی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تایر در جهان در سال 1872 توسط «جیووانی باتیستا پیرلی»، مهندس جوان ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. یک سال بعد نخستین تاسیسات این شرکت برای تولید لاستیک افتتاح شد. پیرلی از همان ابتدا توجه ویژه ای به تنوع بخشی به فعالیت های خود داشت و بر همین اساس تولید کابل های تلفن عایق شده (1879)، کابل های تلفن زیرآبی (1886) و نخستین تایر دوچرخه (1890) در دستور کار این شرکت قرار گرفت. نخستین تایر خودرو تولید پیرلی در سال 1901 از خط تولید کارخانه این شرکت خارج شد. اين شركت، كارنامه بسيار خوبي در توليد تاير دارد.
Pzero برای پیرلی تنها یک محصول نیست بلکه یک برند است که پیرلی را به رهبر تولیدکنندگان لاستیک های با کارایی بسیار بالا مبدل نموده است. تایرها کم و بیش به یک شکل هستند، ولی تنها یکی از آنها می تواند تبدیل به یک ستاره شود همانند تایر پیرلی به نام “پی زِرو”. تایری که به مدت ۳ دهه، نمایشی خیره کننده داشته است. پیرلی عنوان پنجمین سازنده بزرگ تایر جهان برای بزرگداشت ۳۰ سالگیِ پی زِرو، به تازگی سوپرماشینهایی را با آخرین نسل این تایر تست کرده است.
پیرلی با همکاری برخی از برترین خودروسازان جهان، تایرهای پی زِرو را به صورت فابریک خودروساز (original Equipment) به بازار عرضه نموده است.
1 – سه شیار طولانی میانی
خارج شدن سریعتر آب برای بهبود ایمنی و کنترل بهتر در جاده های خیس
2 – طراحی ویژه آج های داخلی
توزیع فشار مطلوب برای ایمنی در شرایط بحرانی
3 -بهبود ترمزگیری در سرعت بالا
کشش بهتر، ترمزگیری عالی به دلیل الگوی بهینه و ثابت
دیدگاه خود را بنویسید