تایرها

لاستیک پیرلی سایز 235/50/18 مدل Scorpion STR

از {{model.count}}

Pirelli Scorpion str-235/50R18

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
مقایسه
کمی صبر کنید...

خانواده تایرهای عقرب (اسکورپیون – Scorpion) پیرلی، مختص خودروهای شاسی بلند (SUV) وکراس اور (CUV) هستند. تایرهای Scorpion با فناوری و مواد اولیه به روز طراحی و تولید می گردند. پاسخ به نیاز خودروسازان و رانندگان، بهینه سازی کارایی و سازگاری با محیط زیست از جمله مواردی هستند که پیرلی در تولید این تایرها لحاظ گردانیده است.

پیرلی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تایر در جهان در سال 1872 توسط «جیووانی باتیستا پیرلی»، مهندس جوان ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. یک سال بعد نخستین تاسیسات این شرکت برای تولید لاستیک افتتاح شد. پیرلی از همان ابتدا توجه ویژه ای به تنوع بخشی به فعالیت های خود داشت و بر همین اساس تولید کابل های تلفن عایق شده (1879)، کابل های تلفن زیرآبی (1886) و نخستین تایر دوچرخه (1890) در دستور کار این شرکت قرار گرفت. نخستین تایر خودرو تولید پیرلی در سال 1901 از خط تولید کارخانه این شرکت خارج شد. اين شركت، كارنامه بسيار خوبي در توليد تاير دارد.

Pzero برای پیرلی تنها یک محصول نیست بلکه یک برند است که پیرلی را به رهبر تولیدکنندگان لاستیک های با کارایی بسیار بالا مبدل نموده است. تایرها کم و بیش به یک شکل هستند، ولی تنها یکی از آنها می تواند تبدیل به یک ستاره شود همانند تایر پیرلی به نام “پی زِرو”. تایری که به مدت ۳ دهه، نمایشی خیره کننده داشته است. پیرلی عنوان پنجمین سازنده بزرگ تایر جهان برای بزرگداشت ۳۰ سالگیِ پی زِرو، به‌ تازگی سوپرماشین‌هایی را با آخرین نسل این تایر تست کرده است.

پیرلی با همکاری برخی از برترین خودروسازان جهان، تایرهای پی زِرو PZ4 را به صورت فابریک خودروساز (original Equipment) به بازار عرضه نموده است..

pirelli pzero


به علاوه الگوهای اضافی آج‌ها و شیارها که عرض و عمق بیشتری نسبت به قبل دارند، باعث کنار زدن آب از سطح تماس به میزان اندازه ۱۰ درصد و در نتیجه اطمینان و پایداری بیشتر در هنگام ترمزگیری می‌شود. همچنین تأکید بیشتر بر مسطح بودن خط تماس تایر با سطح جاده، موجب یکنواختی بیشتر پخش آج‌ها شده و به بهبود ترمزگیری در سطوح خشک و تر کمک می‌کند. استفاده از سیلیکای اضافی در آج، متریال‌های سبک‌تر در ساختار تایر و بهبود تکنیک‌های قالب‌ریزی که موجب کاهش مقاومت غلطتشی تا ۱۵ درصد شده است. و اینکه شیارهای آج‌ها از الگویی رندوم پیروی می‌کنند که باعث شده که میزان صدای تولیدی ناشی از حرکت تایرها که در یک فرکانس گسترده وارد فضای داخل کابین کاهش یابد.

پیرلی همچنین سه نمونه از تجهیزات مورد نیاز برای خودروسازان را توسعه داده است که شامل سیستم عایق صوتی پیرلی به این صورت که یک لایه فوم «پولی یورتان» که در درون استخوان‌بندی تایر قرار داده می‌شود و موجب ایجاد وقفه در عبور سر وصدای جاده از طریق شاسی به داخل کابین می‌گردد و نویز کابین به نصف کاهش خواهد یافت.

دیگر تغییر، تنظیم دیواره‌های تایر به منظور داشتن تکیه‌گاه مناسب بدون نیاز به فشار باد که اتومبیل با لاستیک صاف، مسیری به طول ۸۰ کیلومتر را با سرعت حداکثر ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کند.

همچنین اضافه کردن درزگیر به داخل استخوان‌بندی تایر که از کاهش فشار باد لاستیک در هنگام وارد شدن یک جسم خارجی جلوگیری می‌کند. متریال درزگیر داخلی دارای پوشش فیلم است که در هنگام تعویض تایر، به آن آسیبی وارد نمی‌شود.

در طول سه دهه گذشته، پیرلی در بیش از هزار نوع کاربری مختلف برای پی زیرو با خودروسازان همکاری مستمر داشته . این در حالی است که نسخه جدید پی‌زیرو تطبیق‌پذیری بالاتری دارد و با با شیارهای شانه‌ای عمیق‌تر برای اسپورت‌ سدان، با کمینه‌ بودن پیکره آج‌ها برای خودروهای اسپورت، و با آج‌های تقریباً صاف برای حضور در پیست مسابقه مناسب است.

1 – طراحی سفارشی آج لاستیک

ایمنی بیشتر در شرایط مرطوب به لطف استفاده از سیلیکای اضافی در آج

2 -مسطح بودن خط تماس تایر با سطح جاده

یکنواختی بیشتر پخش آج‌ها و بهبود ترمزگیری در سطوح خشک و مرطوب

3 -طراحی سفارشی آج بیرونی

کاهش صدای تولیدی از حرکت تایر به داخل کابین و کاهش مقاومت غلطشی تا 15درصد

برند
پیرلی
سایز کلی
235/50R18
طرح گل
Scorpion STR
پهنا تایر
235
فاق تایر
50
قطر رینگ
R18
رینگ استاندارد
----
عرض مقطع (پهنای واقعی تایر)
---
ساختار تایر
رادیال
چسبندگی
شاخص C
شاخص سرعت
H (210 کیلومتر)
مصرف سوخت
---
میزان نویز
71 دِسی بِل
شاخص وزن
97 (730 کیلوگرم)
سال تولید
سال جاری
کشور مبدا برند
ایتالیا
کارخانه سازنده
آلمان
کاربرد
---
دیگر
بدون کاغذپیچ, کارت گارانتی
ویژگی خاص
تایر فابریک بی ام و
شرایط کاربری
---
حداکثر فشار باد
---

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...