مشهد / MASHHAD

رینگ پژو 206 فولاد/آهن تیوبلس مشهد سایز (5214) خودروهای سواری (ایران)

از {{model.count}}

Wheels Peugeot 206 iron Tubeless mashhad Size (5214) Vehicles (iran)

تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
قیمت یک حلقه:
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
مقایسه
کمی صبر کنید...

با رینگ پژو 206 فولادی/آهنی تیوبلس مشهد سایز 5214، زیبایی و عملکرد خودروی خود را ارتقا دهید! این رینگ با کیفیت بالا و طراحی مهندسی شده، تجربه رانندگی شما را بهبود می‌بخشد. مقاوم و بادوام، ایده‌آل برای جاده‌های ایران، انتخابی هوشمندانه برای خودروی شماست. فرصت را از دست ندهید!

ویژگی‌های رینگ فولادی

  • دوام و استحکام بالا: رینگ‌ فولادی به دلیل ساختار مستحکم و مقاومت بالای خود در برابر ضربه و فشار، انتخابی مناسب برای خودروهای سواری و تجاری است.
  • هزینه کمتر: هزینه تولید رینگ‌های فولادی نسبت به رینگ‌های آلومینیومی کمتر است، که این امر آنها را به گزینه‌ای اقتصادی تبدیل می‌کند.
  • قابلیت تعمیر آسان: رینگ‌های فولادی در صورت آسیب دیدن به راحتی تعمیر می‌شوند، که این ویژگی در مناطق با جاده‌های نامناسب بسیار مفید است.

کاربردهای رینگ فولادی

  • خودروهای سواری: رینگ‌های فولادی به طور گسترده‌ای در خودروهای سواری به عنوان یک انتخاب اقتصادی و مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • خودروهای تجاری: در خودروهای سنگین و تجاری مانند کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، به دلیل نیاز به تحمل بارهای سنگین، از رینگ‌های فولادی استفاده می‌شود.
  • خودروهای نظامی و آفرود: رینگ‌های فولادی به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جاده‌ای و آب و هوایی، در خودروهای نظامی و آفرود نیز کاربرد دارند.

درباره پژو 206

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است و با ۶ تیپ تولید و عرضه شده‌است. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد.

بیش از ۸۵ درصد تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص می‌یافت و ۱۴۵ بازار صادراتی در اختیار داشت، بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه (۱٫۱میلیون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، اسپانیا (۴۰۰ هزار)، ایتالیا (۴۶۵ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و هم‌چنین با داشتن ۴ کارخانه (بجز ۲ کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ ۲۰۶ در کشورهای انگلستان، ایران، برزیل و آرژانتین از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت.

مشخصات فنی پژو پارس

پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود. کیفیت مونتاژ ایران خودرو با شرکت اصلی پژو در فرانسه تفاوت زیادی دارد.

۲۰۶ فرانسوی از سال ۱۳۸۰ که عرضه شد تاکنون در شش تیپ مختلف تولید شده‌است که در حال حاضر تنها دو تیپ از آنها به صورت صفر کیلومتر ارائه می‌گردد.

  • تیپ یک:نخستین مدل عرضه شده ۲۰۶ به بازار بود. امکاناتی مانند فرمان دوشاخه، ساعت دیجیتال و سامانه صوتی قدیمی این مدل را از بقیه خانواده ۲۰۶ متمایز می‌کند. این خودرو از پیشرانه TU3 با تسمه تایم ۱۰۸ دنده که متفاوت با ۱۰۴ دنده تیپ۲هست و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد. با ضرایب دنده نزدیک به گیربکس تیپ پنج
  • تیپ دو:دارای کیسه هوا راننده و سرنشین و مانیتور شرایط خودرو، حسگر دنده عقب، حسگر برف پاک کن خودکار و سامانه اعلان پنچری، ضربه، بنزین و نمایش بازبودن کدام در. تیپ دو از سامانه برق کشی مولتی پلکس بهره می‌برد اما به مانند تیپ یک آینه‌های دستی دارد. از سال ۱۳۹۰ ترمز ABS و EBD به این خودرو افزوده شد. تا سال ۱۳۹۰ پر فروش‌ترین محصول خانواده ۲۰۶ بود اما از آن سال به بعد تیپ پنج جایش را گرفت. این خودرو هم از پیشرانه TU3 و شتاب بسیار بالا و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.
  • تیپ سه:می توان گفت این خودرو در اصل همان تیپ پنج است اما با موتوری متعلق به تیپ دو. زمانی که ۲۰۶ تیپ سه وارد بازار شد، همراه با یک سامانه تهویه مطبوع خودکار، گرم کن آینه برقی، دو کیسه هوا، سامانه‌های ترمز EBD و ABS، سامانه صوتی بهبود یافته کلاریون و غیره یکی از آپشنال‌ترین خودروهای موجود در بازار بود که با قیمتی خوب روانه بازار شد.
  • تیپ چهار:در این خودرو دیگر خبری از پیشرانه TU3 نیست و جایش را یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری با نام TU5 گرفته‌است که توان ارائه قدرتی در حدود ۱۱۰ اسب بخار را دارد. علاوه برا ین این خودرو به جای گیربکس دستی پیشفرض از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.
  • تیپ پنج:محبوبترین هاچ بک میان تیپ‌های ۲۰۶ تیپ پنج این خودرو است. این مدل از همه مدل‌های پیشین آپشنال تر و مقرون به صرفه تر است و در اوایل عرضه یکی از بهترین‌های بازار بود. یک موتور ۱٫۶ لیتری TU5 با توان تولید ۱۱۰ اسب بخار، گیربکس ۵ سرعته دستی، ترمزهای ABS دیسکی ۴ کاناله و ارتفاعی کمتر در سامانه تعلیق آپشن‌هایی بود که تیپ پنج با کمک آنها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده‌است.
  • تیپ شش:تیپ شش در ابتدا از گیربکس موجود در تیپ چهار و آپشنهای موجود در تیپ پنج بهره می‌برد اما پس از عدم موفقیت این خودرو ایران خودرو گیربکس این خودرو را عوض کرد و از یک گیربکس قدرتمندتر تیپ ترونیک بر روی آن استفاده کرد تا به فروش بیشتر آن کمک کند، اما این اتفاق رخ نداد و ضربه‌های وارده به بدنه خودرو در هنگام تعویض دنده باعث شد این تیپ به دل کاربرانش ننشیند.

 

 

رینگ سازی و پژو 206

شرکت رینگ سازی مشهد به عنوان بزرگترین تولید کننده رینگ چرخ در کشور ، تولید کننده رینگ چرخ پژو 206 نیز میباشد . رینگ مشهد با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای روز اروپا تولید شده و تمام آزمایشات کیفی را با موفقیت گذرانده است . همچنین خریداران میتوانند با استعلام کد درج شده روی هولوگرام طلایی رنگ نصب شده روی رینگ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوند.

برند
مشهد
سایز کلی
----
سایز رینگ
---
آلیاژ
فولاد (آهن)
کاربرد
سواری
رنگ
مشکی
سال تولید
سال جاری
کشور سازنده
ایران
نوع ماشین
پژو 206
سلیز سوراخ پیچ (میلی متر) (تایپ)
ϕ13.6
تعداد پیچ ها
4
سایز سوراخ مرکزی (میلی متر)
65.1
افست (ET)
34
P.C.D (میلی متر)
108
پارت نامبر
5214

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...