مشهد / MASHHAD

رینگ پژو پارس فولاد/آهن تیوبلس مشهد سایز (5258) خودروهای سواری (ایران)

از {{model.count}}

Wheels Peugeot Pars iron Tubeless mashhad Size (5258) Vehicles (iran)

تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
قیمت یک حلقه:
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
مقایسه
کمی صبر کنید...

با انتخاب رینگ پژو پارس فولاد/آهن تیوبلس مشهد سایز (5258)، به خودروی سواری خود استحکام و کارایی بی‌نظیری ببخشید! این رینگ با کیفیت بالا و طراحی منحصر‌به‌فرد، ایمنی و راندمان بهتری را برای خودروهای ایرانی فراهم می‌کند. همین امروز خرید کنید و از تجربه سواری بهینه لذت ببرید!

ویژگی‌های رینگ فولادی

  • دوام و استحکام بالا: رینگ‌ فولادی به دلیل ساختار مستحکم و مقاومت بالای خود در برابر ضربه و فشار، انتخابی مناسب برای خودروهای سواری و تجاری است.
  • هزینه کمتر: هزینه تولید رینگ‌های فولادی نسبت به رینگ‌های آلومینیومی کمتر است، که این امر آنها را به گزینه‌ای اقتصادی تبدیل می‌کند.
  • قابلیت تعمیر آسان: رینگ‌های فولادی در صورت آسیب دیدن به راحتی تعمیر می‌شوند، که این ویژگی در مناطق با جاده‌های نامناسب بسیار مفید است.

کاربردهای رینگ فولادی

  • خودروهای سواری: رینگ‌های فولادی به طور گسترده‌ای در خودروهای سواری به عنوان یک انتخاب اقتصادی و مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • خودروهای تجاری: در خودروهای سنگین و تجاری مانند کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، به دلیل نیاز به تحمل بارهای سنگین، از رینگ‌های فولادی استفاده می‌شود.
  • خودروهای نظامی و آفرود: رینگ‌های فولادی به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جاده‌ای و آب و هوایی، در خودروهای نظامی و آفرود نیز کاربرد دارند.

درباره پژو پارس

پژو پارس یا پژو پرشیا خودرویی از محصولات ایران خودرو است. این خودرو فیس‌لیفت (تغییر چهره یافتهٔ) پژو ۴۰۵ است که طراحی آن شبیه به پژو ۴۰۶ و پژو ۶۰۵ است.

این خودرو در زمان خودش به عنوان یک انقلاب در فیس‌لیفت‌های ایرانی شناخته می‌شود. خودرو پژو پارس با درابتدا با نام «پژو پرشیا» به بازار عرضه شد؛ چندی بعد ایران خودرو که قصد صادرات پارس به بازار عربستان را داشت، به دلیل عدم وجود حرف «پ» در زبان عربی و همچنین حساسیت اعراب به اسم «پرشیا» نام خودرو را به «پژو سفیر» تغییر داد. اما پس از اینکه این خودرو نتوانست مجوز صادرات به بازار عربستان را پاس کند، نامش به «پژو پارس» تغییر یافت

مشخصات فنی پژو پارس

پیشرانهٔ موتور پژو پارس معمولی همان XU7JP سیتروئن است که در اروپا LFZ و در ایران ال۳ (به انگلیسی: L3) خوانده می‌شود. ال۳ یک پیشرانهٔ ۴ سیلندر خطی به حجم ۱٫۸ لیتر با تنفس طبیعی (به انگلیسی: [naturally-aspirated (به اختصار N/A)]  و سوخت رسانی تزریقی (به انگلیسی: fuel injection) است که دارای میل سوپاپ تکی از بالا (به انگلیسی: SOHC) و ۸ سوپاپ و حداکثر توان ۹۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۳ نیوتن/متر در ۳۰۵۰ دور در دقیقه است. این پیشرانه توسط یک رایانهٔ ساژم مدل اس‌ال۹۶ (به انگلیسی: SAGEM SL96) (در مدل‌های قدیمی) کاربری و هدایت می‌شود. این پیشرانه پیش از پارس، توسط پژو-سیتروئن در پژو ۳۰۶ ۱٫۸آی ۸ سوپاپ، سیتروئن زانتیا ۱٫۸آی ۸ سوپاپ (که در ایران عرضه نشد) و سیتروئن سارا ۱٫۸آی ۸ سوپاپ بکار برده شده بود. این پیشرانه به همراه مبدل کاتالیزور اصلی دارای سطح استاندارد یورو۲ (به لاتین: [Euro II]  است . از دیگر موارد قابل ذکر: طراحی قدیمی بدنه مربوط به دهه ۹۰ میلادی که البته با وجود گذشت ۲۰ سال همچنان زیبا بنظر می‌رسد، موتور قدیمی با مصرف بالا و عملکرد بد ترمزها در سرعتهای بالا است. اطلاعات فنی این خوردرو: حداکثر توان 100 اسب بخار و حداکثر گشتاور 153 نیوتن متر. ایران خودرو این پیشرانه را ابتدا برای پارس عرضه نمود و کمی بعد از آن در سمند و پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس انژکتوری نیز استفاده کرد.

 

رینگ سازی و پژو پارس

شرکت رینگ سازی مشهد به عنوان بزرگترین تولید کننده رینگ چرخ در کشور ، تولید کننده رینگ چرخ پژو پارس نیز میباشد . رینگ مشهد با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای روز اروپا تولید شده و تمام آزمایشات کیفی را با موفقیت گذرانده است . همچنین خریداران میتوانند با استعلام کد درج شده روی هولوگرام طلایی رنگ نصب شده روی رینگ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوند

برند
مشهد
سایز کلی
----
سایز رینگ
---
آلیاژ
فولاد (آهن)
کاربرد
سواری
رنگ
مشکی
سال تولید
سال جاری
کشور سازنده
ایران
نوع ماشین
پژو پارس
سلیز سوراخ پیچ (میلی متر) (تایپ)
ϕ13.5
تعداد پیچ ها
4
سایز سوراخ مرکزی (میلی متر)
65.1
افست (ET)
24
P.C.D (میلی متر)
108
پارت نامبر
5218

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...